CRM Manager

40 uur, Lijnden


De snelgroeiende en succesvolle reisorganisatie Corendon is per direct op zoek naar een fulltime CRM Manager. 

Ben jij de ervaren CRM Manager die Corendon helpt bij het op- en uitbouwen van ons totale CRM zodat we de klantervaring verder kunnen verbeteren? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie!

Jouw functie

De customer journey van onze klanten is complex. Deze start al bij het uitzoeken van de beste vakantie en gaat via alle voorpret uiteindelijk naar de daadwerkelijke vakantie en het gevoel erna. Ons doel is een optimale klantbeleving te creëren in alle fasen van deze klantreis. CRM speelt daarin een belangrijke rol. Op elk contactmoment moeten wij onze klanten van relevante en gepersonaliseerde informatie voorzien. Zowel op de website, in het vliegtuig, op de bestemming als na de vakantie.

Als CRM manager ben je medeverantwoordelijk voor de doorontwikkeling en implementatie van een CRM systeem en processen. Jij behoudt overzicht, initieert, coördineert en bewaakt de benodigde activiteiten. Daarnaast zorg je voor een continue optimalisatie van de klantreis.

Je onderhoudt interne contacten op management- en directieniveau, met andere afdelingen en met externe partijen. Daarnaast moet je zowel op strategisch als operationeel niveau snel kunnen schakelen. Met de Directeur Marketing sluit je samenwerkingsovereenkomsten af tussen bestaande en nieuwe accounts.

Jouw werkomgeving

Je werkt zelfstandig en rapporteert rechtstreeks aan de Directeur Marketing, Corné Hoogendoorn. Je deelt jouw kantoor o.a. met de Communicatie Manager en de PR Manager van Corendon op onze hoofdvestiging in Lijnden. Hier werk je in een informele sfeer met resultaatgerichte collega's aan ons mooie product. 

Wat krijg je van ons?

  • Een uitdagende fulltime job in een succesvolle, snelgroeiende en ambitieuze organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Een marktconform salaris (naar rato en ervaring);
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
  • 24 vakantiedagen en 6 atv-dagen (op fulltime basis);
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
  • Korting op (onder andere) vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Sportevents en party’s georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie.

Wat verwachten we van jou?

  • Een afgeronde hbo/wo-opleiding; 
  • Je hebt ruime kennis van diverse CRM systemen;
  • Je hebt een bewezen trackrecord binnen het domein loyaliteit;
  • Je hebt ruime ervaring met het creëren van klantsegmentatie strategieën en klantcontactstrategieën; 
  • Je kunt je uitstekend in het Nederlands en Engels uitdrukken, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent probleemoplossend, flexibel, initiatiefrijk en commercieel ingesteld;
  • Je bent communicatief vaardig en beschikt over analytisch en adviserend vermogen;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • Ervaring met het implementeren van een CRM is een must;
  • Ervaring binnen de reisbranche is een pré.

Join the club!

Heb je interesse in deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan direct op "solliciteren". 
We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Corné Hoogendoorn via corne.hoogendoorn@corendon.nl.

© 2018 Corendon