Menu


Customer Service Agent Stip Reizen

40 uur,Haarlem

Ben je gek op toerisme en ben je 40 uur per week beschikbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou! Reageer snel en kom het Customer Service team Stip Reizen versterken!

Jouw functie

Als Customer Service Agent Stip Reizen ben je klantvriendelijk en servicegericht, je geeft advies, je beantwoordt vragen en brengt wijzigingen aan in boekingen. Je probeert iedere klant telefonisch of via de e-mail een persoonlijke en meedenkende manier zo goed mogelijk te helpen.  

Stip Reizen verkoopt (rivier)cruises, rondreizen, zonvakanties en speciale arrangementen naar bijvoorbeeld de Formule 1. Het aanbod wisselt continu, aan jou de taak de klant zo optimaal mogelijk te helpen. Dit doe je onder andere door op de hoogte te blijven van het veelzijdige vakantie-aanbod.

Jouw werkomgeving

Je bent onderdeel van het dynamische team van Customer Service Agents van Stip Reizen en Corendon. Onze afdeling is zeven dagen per week bereikbaar. Je werkt 40 uur in de week, verdeeld over verschillende dag- en avonddiensten, volgens een maandplanning. Je werktijden zijn tussen 09:00 uur en 21:00 uur. Onze afdeling is gevestigd in de Waarderpolder (Haarlem) en vormt samen met het Customer Service team in Antalya het hart van de touroperator Corendon. De locatie is zowel met de auto als het openbaar vervoer goed bereikbaar.

Wat krijg je van ons?

  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Een baan in een succesvolle, snelgroeiende en ambitieuze organisatie; 
  • Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Een uitgebreide training tijdens de inwerkperiode;
  • Een basissalaris, gebaseerd op ervaring, inclusief een bonussysteem; 
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling; 
  • 24-vakantiedagen en 6 atv-dagen (op fulltime basis); 
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking; 
  • Korting op (onder andere) reizen, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Sportevents en party's georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie. 

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in toerisme of communicatie;
  • Je bent beschikbaar voor 40 uur per week (zowel 's avonds als in het weekend);
  • Je bent communicatief sterk zodat je de klant zo goed mogelijk te woord kan staan;
  • Je bent enthousiast, klantvriendelijk en hebt een probleemoplossende houding;
  • Je bezit overtuigingskracht, zelfstandigheid en flexibiliteit;
  • Je kunt je goed in het Nederlands uitdrukken, zowel aan de telefoon als schriftelijk;
  • Wanneer je ook Engels spreekt en schrijft, is dat voor ons een pluspunt.

Join the club!

Wil jij onze nieuwe Customer Service Agent Stip Reizen worden? Klik dan direct op “solliciteren”. We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.