Contact Center & Cliëntenservice 


Wil jij je iedere dag inzetten om de wensen van onze klanten te verwezenlijken en ben je pas tevreden als de klant dat ook is? Dan pas jij zeker bij deze afdelingen!

Contact Center
Onze afdeling in Haarlem is samen met het Customer Serviceteam in Antalya het hart van onze touroperator. Binnen ons dynamische team zijn we als Customer Service Agent het eerst aanspreekpunt voor klanten en reisbureaus. Het spreekt voor zich dat wij klantvriendelijk en servicegericht zijn. We geven de klanten advies, beantwoorden hun vragen en brengen eventuele wijzigingen aan in boekingen. We denken mee met de klant en staan iedereen telefonisch of via de chat te woord.
Ons Webcare team is verantwoordelijk voor de socialmediakanalen. Met creativiteit en humor zorgen wij voor een positief sentiment en monitoren en beantwoorden we vragen, opmerkingen en klachten die op Facebook, Twitter en Instagram verschijnen.

Cliëntenservice
Dienstverlening en klanttevredenheid staan op onze afdeling centraal. Met collega's van andere afdelingen zorgen wij voor een zo groot mogelijke klanttevredenheid. Uiteraard doet Corendon er alles aan om de vakantie van haar klanten naar volle tevredenheid te laten verlopen. Opmerkingen, suggesties en klachten komen bij ons binnen. Met ons servicegerichte team handelen wij alle reacties af die tijdens de vakantie of na terugkomst door klanten worden verstuurd. We registreren, onderzoeken en beantwoorden deze reacties en zorgen voor de administratieve afhandeling. Ook hebben we contact met andere afdelingen over geconstateerde onjuistheden op bijvoorbeeld de websites. Dit alles met als doel om tot kwaliteitsverbetering van onze producten te komen. 


Kijk hieronder welke stage(s) wij beschikbaar hebben voor jou: