Medewerker Clientenservice

40 uur, Haarlem

Houd je van toerisme, wil je je bezig houden met het afhandelen van klachten en ben je 40 uur per week beschikbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou! Reageer snel en kom het team Clientenservice versterken.

Jouw functie

Als medewerker Cliëntenservice draag je zorg voor het tijdig en correct afhandelen van klachten en complimenten van klanten per telefoon, post of e-mail. Je staat klanten graag te woord, vraagt door bij eventuele onduidelijkheden en bent altijd op zoek naar passende oplossingen binnen de geldende regels. Als de klant recht heeft op een vergoeding, weet jij deze op een juiste manier vast te stellen.

 Je zorgt ervoor dat de klachten geregistreerd en beheerd worden in het systeem. Op basis hiervan stel jij periodieke rapportages op. Bij structurele en terugkerende klachten, maar ook bij complimenten, informeer jij de manager en andere betrokken afdelingen. Verder signaleer je mogelijkheden ter verbetering van de huidige werkwijzen en klanttevredenheid en geeft hierin advies aan de manager.  

Jouw werkomgeving

Je bent onderdeel van een grote en diverse afdeling. Dienstverlening en klanttevredenheid staan op onze afdeling centraal. Je hebt ook veel contact met collega’s van andere afdelingen, zoals Webcare, Reisleiding en het Contact Center. Onze afdeling is gevestigd in de Waarderpolder (Haarlem). De locatie is zowel met de auto als het openbaar vervoer goed bereikbaar. 

Wat krijg je van ons?

  • Een uitdagende fulltime job in een succesvolle, snelgroeiende en ambitieuze organisatie;
  • Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Een marktconform salaris (naar rato en ervaring);
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
  • 24 vakantiedagen en 6 atv-dagen (op fulltime basis);
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
  • Korting op (onder andere) vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  • Sportevents en party’s georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie.

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding, bij voorkeur in communicatie of toerisme; 
  • Je hebt twee jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent communicatief sterk, zodat je de klant zo goed mogelijk te woord kan staan;
  • Je bent oplossingsgericht, klantvriendelijk en servicegericht;
  • Je bezit overtuigingskracht, zelfstandigheid en flexibiliteit;
  • Je kunt je goed in het Nederlands en Engels uitdrukken, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Het spreken van de Duitse taal is een pre;
  • Je bent bereid om af en toe in het weekend te werken.

Join the club!

Wil jij onze nieuwe Medewerker Clientenservice worden? Klik dan direct op "solliciteren". We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op. 

© 2018 Corendon