Menu


Medewerker Cliëntenservice (Franstalig)

24 uur,Haarlem

Voor de afdeling Cliëntenservice zijn wij per direct op zoek naar een: 
Medewerker Cliëntenservice Franstalig (24 uur)

Jouw functie

Als medewerker Cliëntenservice draag je zorg voor het tijdig en correct afhandelen van klachten en complimenten van klanten per telefoon, post of e-mail. Je staat klanten graag te woord, vraagt door bij eventuele onduidelijkheden en bent altijd op zoek naar passende oplossingen binnen de geldende regels. Als de klant recht heeft op een vergoeding, weet jij deze op een juiste manier vast te stellen.

Je zorgt ervoor dat de klachten geregistreerd en beheerd worden in het systeem. Op basis hiervan stel jij periodieke rapportages op. Bij structurele en terugkerende klachten, maar ook bij complimenten, informeer jij de manager en andere betrokken afdelingen. Verder signaleer je mogelijkheden ter verbetering van de huidige werkwijzen en klanttevredenheid en geeft hierin advies aan de manager. Het aantal Franstalige klanten stijgt en daarom zoeken we iemand die de reacties in het Frans kan afhandelen. 

Jouw werkomgeving

Je bent onderdeel van een grote en diverse afdeling. Dienstverlening en klanttevredenheid staan op onze afdeling centraal. Je hebt ook veel contact met collega’s van andere afdelingen, zoals Webcare, Reisleiding en het Contact Center. Onze afdeling is gevestigd in de Waarderpolder (Haarlem). De locatie is zowel met de auto als het openbaar vervoer goed bereikbaar.

Wat krijg je van ons?

  •  Een baan in een succesvolle, snelgroeiende en ambitieuze organisatie;
  •  Een professionele werkomgeving en de kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Verantwoordelijkheid en zelfstandigheid;
  • Een marktconform salaris (naar rato en ervaring);
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
  • 24 vakantiedagen en 6 atv-dagen (op fulltime basis);
  • Een gratis doorlopende reisverzekering met werelddekking;
  • Korting op (onder andere) vakanties, hotelovernachtingen en autohuur;
  •  Sportevents en party’s georganiseerd door de Corendon sport- en feestcommissie.

Wat verwachten we van jou?

  •          Je hebt een afgeronde mbo- of hbo-opleiding, bij voorkeur in communicatie of toerisme;
  •          Je hebt twee jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
  •          Je kunt je goed in het Nederlands, Engels en Frans uitdrukken, zowel aan de telefoon als schriftelijk;
  •          Je bent oplossingsgericht, klantvriendelijk, servicegericht;
  •          Je bent bereid om af en toe in de weekenden te werken.

Join the club!

Wil jij onze nieuwe Medewerker Clientenservice (Franstalig) worden? Klik dan direct op “solliciteren”. We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.